Us informem que arrel de les reunions
mantingudes els dies 17 i 24 de setembre amb l’empresa i la Regidora d’Organització
i de Recursos Humans, s’ha arribat a un acord per tal que l’Ajuntament de
Cerdanyola complementi els salaris del personal al seu servei en situació de
baixa.
En resum, l’acord preveu el cobrament dels
màxims permesos al RDL 20/2012: 50% del salari els 3 primers dies, el 75% fins
al dia 20 i del dia 21 en endavant el 100%. Si no s’hagués arribat a un acord serien
0%, 60% i 75%.
També s’han establert excepcions que percebran
el 100% de les retribucions (en el cas d’ingrés hospitalari, intervenció quirúrgica,
etc.). En el mateix sentit, s’obre la possibilitat d’ampliar el ventall de
supòsits excepcionals.
Volem destacar que encara que l’Ajuntament no
ha inclòs a la USOC (ni tan sols ens van convocar a la reunió) a l’acta on
consta l’esmentat Acord, la USOC i l’SFP van
ser les úniques forces sindicals que van presentar propostes!
En les baixes laborals es cobrarà sempre el
100% de les retribucions.
Finalment volem comunicar-vos que tot i que la
USOC ha treballat per aconseguir els topalls màxims permesos, no ens
conformarem amb això, i tal i com hem fet fins ara, continuarem lluitant per
aconseguir derogar normatives que tenen com a únic objectiu rebaixar els drets
dels treballadors/es públics.
Si voleu més informació, consulteu als vostres
delegats/ades.
> > > Descarrega't el COMUNICAT de la USOC a l'Ajuntament de Cerdanyola
Per poder visualitzar el document necessiteu el programari Acrobat Reader.
> > > Descarrega't el COMUNICAT de la USOC a l'Ajuntament de Cerdanyola
Per poder visualitzar el document necessiteu el programari Acrobat Reader.